Telefon: +40 (248) 223 237 24/24 Dispecerat / Interventii

Chestionar privind satisfactia clientului

In vederea analizei nivelului de satisfactie a populatiei privind serviciile de alimentare cu apa si de canalizare prestate de S.C. APA CANAL 2000 S.A. Pitesti, va rugam sa raspundeti la urmatorul chestionar.

Scala raspunsurilor este:
     {5} = "Foarte multumit/a"
     {4} = "Multumit/a"
     {3} = "Indiferent/a"
     {2} = "Nemultumit/a"
     {1} = "Foarte nemultumit/a"
Va multumim !

1. Calitatea apei potabile furnizate:
* In general, sunteti multumit/a de calitatea apei potabile furnizate de societate ?
     1         2         3         4         5   
1.1 Sunteti multumit/a de culoarea apei potabile furnizate de societate ?
     1         2         3         4         5   
1.2 Sunteti multumit/a de gustul apei potabile furnizate de societate ?
     1         2         3         4         5   
1.3 Sunteti multumit/a de mirosul apei potabile furnizate de societate ?
     1         2         3         4         5   

2. Calitatea serviciului:
* In general, sunteti multumit/a de calitatea serviciilor furnizate de societate ?
     1         2         3         4         5   
2.1 Sunteti multumit/a de presiunea apei potabile furnizate de societate ?
     1         2         3         4         5   
2.2 Sunteti multumit/a de continuitatea furnizarii apei potabile ?
     1         2         3         4         5   
2.3 Sunteti multumit/a de ritmul de modernizare a infrastructurii apei in localitatea d-voastra ?
     1         2         3         4         5   

3. Calitatea comunicarii cu societatea:
* In general, sunteti multumit/a de calitatea comunicarii cu societatea ?
     1         2         3         4         5   
3.1 Sunteti multumit/a de usurinta cu care luati legatura cu societatea ?
     1         2         3         4         5   
3.2 Sunteti multumit/a de promptitudinea cu care societatea raspunde solicitarilor dvs. ?
     1         2         3         4         5   
3.3 Sunteti multumit/a de modul in care societatea anunta intreruperile programate in furnizarea apei ?
     1         2         3         4         5   

4. Sistemul de incasare a contravalorii serviciului:
* In general, sunteti multumit/a de sistemul de incasare a contravalorii serviciilor furnizate de catre societate ?
     1         2         3         4         5   
     1         2         3         4         5   
     1         2         3         4         5   
4.1 Sunteti multumit/a de tarifele utilizate de societate ?
     1         2         3         4         5   

5. Solutionarea intreruperilor neplanificate in furnizarea apei:
* In general, sunteti multumit/a de felul in care se solutioneaza intreruperile neplanificate in furnizarea apei ?
     1         2         3         4         5   
5.1 Sunteti multumit/a de solicitudinea preluarii de catre dispecerat a informatiilor referitoare la avariile in reteaua de distrubutie a apei ?
     1         2         3         4         5   
5.2 Sunteti multumit/a de operativitatea interventiei in cazul reclamarii unei intreruperi neplanificate ?
     1         2         3         4         5   
5.3 Sunteti multumit/a de calitatea lucrarilor executate de societate in cazul interventiilor neplanificate ?
     1         2         3         4         5   

6. Ponderi
Va rugam sa alocati un numar de puncte (de la 1 la 5) intre urmatoarele aspecte ale serviciului de alimentare cu apa si de canalizare, proportional cu importanta pe care o acordati dumneavoastra fiecaruia dintre ele.
1 Calitatea apei furnizate
     1         2         3         4         5   
2 Calitatea serviciilor furnizate
     1         2         3         4         5   
3 Calitatea comunicarii cu societatea
     1         2         3         4         5   
4 Sistemul de incasare a contravalorii serviciilor
     1         2         3         4         5   
5 Solutionarea intreruperilor neplanificate in furnizarea apei
     1         2         3         4         5   

Doriti sa ne transmiteti motive de multumire sau nemultumire legate de serviciile de alimentare cu apa si de canalizare?

DATE UTILIZATOR:

Nume, prenume/firma(optional):
Localitate:
Tip Consumator:
   persoana fizica       persoana juridica       institutie publica   
Adresa de E-mail (optional):