Telefon: +40 (248) 223 237 24/24 Dispecerat / Interventii

Intrebari frecvente


Cum platesc factura de apa?

Clientii SC APA CANAL 2000 SA au la dispozitie urmatoarele modalitati de achitare a facturilor:

  • - plata in numerar se face in lei, integral, in avans sau partial la toate ghiseele BRD din judetul Arges insotit de un exemplar de factura;
  • - plata prin debit direct se poate realiza prin semnarea mandatului de debit direct la toate agentiile bancare;
  • - plata prin ordin de plata sau internet banking se realizeaza in contul societatii deschis la sucursala BRD Pitesti;
  • - plata numerar sau cu cardul prin serviciul ROBO BRD insotit de un exemplar de factura.
Pentru plata facturilor numerar la ghiseele BRD, ROBO BRD precum si prin debit direct, comisioanele vor fi suportate de SC Apa Canal 2000 SA Pitesti.

Cum se poate vizualiza factura on line?

S.C. Apa Canal 2000 S.A. a pus la dispozitia utilizatorilor posibilitatea de a vizualiza factura online, la adresa www.apacanal2000.ro, dupa ce si-au creat un cont in pagina principala la sectiunea “SERVICII ONLINE”.

Pentru crearea contului este nevoie sa cunoasteti codul de client (inscris in partea stanga-sus a facturii tiparite). Pot fi vizualizate facturile generate dupa activarea contului chiar in momentul in care au fost emise.

Cei ce doresc sa primeasca factura, pe adresa de e-mail atasata contului, vor bifa aceasta optiune dupa inregistrarea in cont iar din acel moment nu vor mai primi facturi in format clasic (tiparite pe hartie).

Ce este apometrul si cand se verifica?

Aparatul de masura care sta la baza facturarii serviciilor prestate este apometrul montat intr-un camin de apometru amplasat la limita de proprietate a utilizatorului, fiind ultima componenta a retelei publice, in sensul de curgere a apei potabile. Apometrele sunt instalate si intretinute de catre operatorul/prestatorul serviciului public de alimentare cu apa sau de catre un agent economic autorizat. Contorul de apa trebuie sa fie usor accesibil in orice moment pentru personalul operatorului sau agentului economic autorizat. Verificarea exactitatii indicatiilor contorului de apa (apometrului) se face ca obligatie legala a operatorului/prestatorului sau la solicitarea scrisa a utilizatorului. in caz de inlocuire a contorului de apa din initiativa operatorului, utilizatorul va fi instiintat cu cel putin 24 de ore inainte, pentru a asista la operatiunea de inlocuire si de inregistrare a indexului vechi si a indexului de pornire al noului contor. in cazul in care utilizatorul nu participa la efectuarea inlocuirii la data si la ora anuntate, operatorul va comunica acestuia in scris aceste date. Utilizatorul are dreptul sa ceara in orice moment verificarea exactitatii indicatiilor contorului de apa. Verificarea exactitatii indicatiilor contorului de apa se face de catre delegatul B.R.M.L. sau alta persoana legal autorizata numai pe standuri de verificare autorizate, care apartin unui agent economic autorizat, agreat de operator.

Ce inseamna operator regional?

Societatea Apa Canal 2000 SA Pitesti, înfiintata prin Hotararea Consiliului Local al Municipiului Pitesti nr. 28/2000, a fost desemnata Operator Regional al serviciilor de utilitati publice de apa si canal la nivelul judetului Arges prin Hotararea Adunarii Generale a Asociatiei de Dezvoltare Intercomunitara Arges nr. 4/13.05.2009. Astfel, administrarea si exploatarea sistemului de alimentare cu apa si de canalizare din localitatile apartinand unitatilor administrativ-teritoriale membre ale Asociatiei de Dezvoltare Intercomunitare Arges este asigurata de Operatorul Regional.